mainos_771

Hyvinvointi
Johtaminen
Yrityskulttuuri

HENRY ry ja HR Viesti sisältöyhteistyöhön

artikkelikuva: HENRY ry ja HR Viesti sisältöyhteistyöhön

Kuva: Pexels

Muuttuvassa työelämässä johtamistaitojen ja osaamisen jatkuva kehittäminen on kriittinen menestystekijä. HR Viesti ja HENRY tarjoavat HR-päättäjille helpon tavan pysyä ajan hermolla tuomalla henkilöstön johtamiseen ja kehittämiseen liittyvät sisällöt osaksi HENRYn uutissivustoa.

Tiedon kuluttamisen tavat ovat muuttuneet dramaattisesti viime vuosien aikana. Moni silmäilee tätä nykyä tietosisältöjä pikaisesti aamujunassa tai palaverien välissä. Tietoa on myös saatavilla enemmän ja useammista kanavista kuin koskaan.

Työelämän tahdin kiihtyessä HR-osaajat ja johtajat tarvitsevat ammattitaitonsa ja päätöksentekonsa tueksi ennen kaikkea ajantasaista ja laadukasta tietoa, joka on nopeasti saatavilla. Vastatakseen näihin tarpeisiin HR-ammattilaisten yhdistys HENRY ry ja henkilöstöosaajille suunnattu HR Viesti ovat ryhtyneet uudenlaiseen yhteistyöhön. Jatkossa HR Viestin artikkelit päivittyvät HENRYn nettisivuille erillisen uutissyötteen kautta, ja ovat näin helposti kaikkien sivuston käyttäjien hyödynnettävissä.

”Suomen suurimpana HR-osaajien verkostona meillä on erinomainen näkymä alan trendeihin ja ajankohtaisiin teemoihin. Koska lukuisat eri toimijat ja viestintäkanavat kilpailevat ihmisten rajallisesta ajasta ja huomiosta, meidän on kyettävä palvelemaan tiedonhakijoita aina vain paremmin. HR Viestin sisältösyötteen avulla voimme saavuttaa yhä laajemman joukon ihmisiä, myös jäsenkuntamme ulkopuolelta”, HENRY ry:n toiminnanjohtaja Marita Salo kertoo.

kuva
HENRY ry:n toiminnanjohtaja Marita Salo kertoo, että tarve hakea ja kuluttaa luotettavaa tietoa ei ole kadonnut minnekään. Sisältöjen on kuitenkin oltava riittävän kiinnostavia ja saatavilla juuri siellä, missä ihmiset ovat.

Viestintäyhteistyö tehostaa tiedonkulkua HR-päättäjille tuomalla oleelliset henkilöstöjohtamisen, henkilöstön kehittämisen ja hyvinvoinnin aihesisällöt entistä useamman saataville. Yhteistyö istuu luontevasti HR Viestin asemaan ammattimediana, joka pyrkii tavoittamaan kohderyhmänsä mahdollisimman tehokkaasti printtimedian ohella myös digitaalisessa ympäristössä.

Ammattitaito kehittyy lenkkipolullakin

Valtakunnallisesti toimivalla HENRY ry:llä on yli 3 000 jäsentä, joiden osaamista ja ammattitaitoa yhdistys tukee erityisesti tietosisältöjen, koulutusten ja verkostoitumistapahtumien avulla. HR-osaajien ”hubina” toimivan yhdistyksen nettisivusto tarjoaa kattavan tietopankin muun muassa blogikirjoitusten, webinaarien, podcastien ja nyt myös HR Viestin juttujen muodossa.

Entistä paremmat ja helpommin saavutettavat sisällöt palvelevat työelämän kaiken kirjavia tarpeita: Yksi googlettaa nopeaa vastausta kysymykseensä, toinen kuuntelee podcasteja lenkkipolulla ja kolmas haluaa perehtyä itseään kiinnostavaan teemaan syväluotaavan artikkelin muodossa.

”Muotoaan hakeva hybridityö on muovannut myös osaamisen ylläpitämisen ja kehittämisen sisällöllisiä tarpeita. Puhtaasti HR:n liittyvien teemojen ohella kysyntää on nyt erityisesti johtamiseen ja esihenkilötyöskentelyyn liittyville sisällöille”, kertoo Marita Salo.

”Tarve hakea ja kuluttaa luotettavaa tietoa ei ole kadonnut minnekään. Sisältöjen on kuitenkin oltava riittävän kiinnostavia ja saatavilla juuri siellä, missä ihmiset ovat. Siksi olemme iloisia siitä, että voimme tarjota nykypäivän ja tulevaisuuden HR-osaajille kuhunkin tilanteeseen sopivan tietosisällöt ja tarvittavat välineet osaamisensa kehittämiseen.”

Teksti: Vanessa Törnblom

CTA
Henryn uutiset-sivu

Julkaistu: 11/2022

Mitä mieltä olit artikkelista?

arvosana 1 arvosana 2 arvosana 3 arvosana 4 arvosana 5

UUSIMMAT

mainos_888
mainos_878



Seuraa HR viesti
PubliCo B2B mediat:
enertec »     HR viesti »     kita »     prointerior »     prometalli »     proresto »     seatec »