Hyvinvointi
Koulutus
Tiimit
Yrityskulttuuri
Primehotels panostaa henkilöstöön
Suomalaisomisteisen Primehotelsin strategian kärjessä on henkilöstökokemus.
Hyvän henkilöstökokemuksen ytimessä on työntekijän tunne siitä, että hänen työnsä on arvokasta ja merkityksellistä, summaa Primehotelsin Human Resource Development Manager Kaisu Eronen. Henkilöstökokemus muuttuu asiakaskokemukseksi asiakasrajapinnan kautta, joten henkilöstöön panostaminen on menestyksen merkittävä osatekijä.
Töissä viihtyminen välittyy hotellin vieraille, Eronen sanoo.
Priimusakatemiassa kehitetään osaamista
Priimusakatemia on Erosen ohjaama Primehotelsin osaamisen kehittämisen keskus. Kahdesti vuodessa järjestettävillä päällikköpäivillä Primehotelsin viiden yksikön esimiehet kokoontuvat tärkeiden asioiden äärelle.
Primehotelsin strategiaan pohjautuen päällikköpäivien tavoitteena on yhdessä kehittäminen ja kehittyminen, sparraaminen, hyvien käytäntöjen jakaminen sekä oppien ja oivallusten saaminen omaan arkeen.
Esimiestyössä autamme työntekijöitä kehittymään parhaaksi versioksi omasta itsestään, Eronen kertoo.
Yhdessä tekemällä menestykseen
Onnistunut työpäiväkokemus ja Family First -ideologia ovat Primehotelsin henkilöstöstrategian ytimessä. Erinomaiset henkilökuntaedut sekä koko henkilökuntaa koskeva bonusjärjestelmä ovat kilpailuetutekijöitä, joiden ansiosta Primehotels on haluttu työpaikka.
Koko henkilökunta osallistuu toiminnan kehittämiseen. Rekrytoitaessa kartoitetaan myös työntekijöiden verkostoja.
Suosittelen lämpimästi Primehotelsia työnantajana, Eronen sanoo.
Lisätietoja: www.primehotels.fi
Teksti: Merja Maukonen
Julkaistu: 05/2019